وای به روزی که سربند یا زهرا(س)ببندیم.

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/P-_y0lGTtil2GgloYfdCBrtpuZ2qpgg8jpTiT7ucCzhIKSiAqEKltg/s/w535/

به گزارش شيعه آنلاين، دو روز پيش رسانه هاي سعودي و به دنبال آنها ديگر رسانه هاي عربي به طور هماهنگ با انتشار مطلبي مدعي شدند که فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامي ايران، حاج «قاسم سليماني» به يمن رفته تا از نزديک فرماندهي مبارزه جنبش "انصار الله" عليه متجاوزان را بر عهده بگيرد.

اما ساعاتي نگذشت که رسانه هاي رسمي جمهوري اسلامي ايران با انتشار تصاوير آخرين شب از مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها در حسينيه امام خميني و در محضر رهبر انقلاب اسلامي ايران، حضرت آيت الله خامنه اي را منتشر کردند که در اين تصاوير، حاج «قاسم سليماني» نيز ديده مي شد که در کنار رهبر انقلاب نشسته بود.

با انتشار اين تصاوير، رسانه هاي سعودي و ديگر رسانه هاي عربي که مدعي حضور حاج «قاسم سليماني» در يمن شده بودند، ضايع شده و دروغشان برملا شد.

در پي اين رسوايي خبر، رسانه هاي سعودي و عربي به فکر فرافکني افتاده و از همين رو با هدف جبران گاف گذشته خود، توهين مجدد به فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامي ايران را در دستور کار خود قرار دادند.

بر همين اساس کاريکاتوري توهين آميز از حاج «قاسم سليماني» را به طور گسترده در رسانه ها و فضاي مجازي جهان عرب منتشر کردند که در آن با استفاده از نرم افزار فتوشاپ، سر فرمانده سپاه قدس را به بدن ديگري چسبانده و حاج «قاسم سليماني» را "رامبود" ايران ناميده اند.

بدون شک، اين اقدام رسانه هاي سعودي و ديگر رسانه هاي عربي نشان دهنده سطح شديد نگراني آنان از حضور فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامي ايران و فرماندهي جبهه يمن است زيرا بدون شک در آن صورت، مناطق جنوبي عربستان سعودي متزلزل خواهد شد. منبع : ایران فرهنگتوهين مجدد سعودي ها به حاج «قاسم سليماني»

 



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت4:44---28 فروردين 1394
سلام

وبلاگ زیبایی دارید

خداقوت


پاسخ:سشلام ممنون که سر زدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سردار ، خبری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 28 فروردين 1394برچسب:, | 1 AM | نویسنده : محب اهل بیت(ع) |
.: Weblog Themes By KHBT :.